header.jpg
          

Telefon

piotr.w
Dołączył: 9 Sie 2013
Posty: 485
Dodano: 11 Lut 2015, 09:11
Teraz wszystkie te systemy mogą być sterowane zdalnie telefonem, dlatego też musiałem zdecydować się na nowy telefon. Wybrałem o taki http://www.szch.pl/ telefon, w naprawdę atrakcyjnej cenie. Bardzo szybka wysyłka DHLem i bardzo dobre parametry telefonu.
maniek.bus
Dołączył: 29 Wrz 2015
Posty: 1
Dodano: 29 Wrz 2015, 11:26
teraz jest mnóstwo innych gadżetów oprócz telefonów, dzięki którym możesz sterować alarmami i innymi tego typu sprzętami elektronicznymi. Sprawdź sobie jakie fajne gadżety można sobie nabyć http://skleponator.pl/grupa/gadzety
marek.cizmak
Dołączył: 17 Gru 2015
Posty: 4
Dodano: 30 Gru 2015, 16:58
Fajna rzecz. Czego to ludzie nie wymyślą dla wygody :)
jan.rucinski
Dołączył: 16 Lut 2016
Posty: 4
Dodano: 22 Lut 2016, 10:55
Super sprawa. Może skorzystam w przyszłości.
g.g
Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 217
Dodano: 22 Lut 2016, 13:04
To chyba jakieś chińskie urządzenia.
maciej.boryczka
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 5
Dodano: 24 Mar 2016, 08:34
Też tak sądzę. Chińskie urządzenia omijam z daleka.
marian.kurgan
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 54
Dodano: 15 Cze 2016, 04:13
Ja szukając dobrego telefonu trafiłem na bardzo ciekawy blog http://4kom.pl/blog-pol.phtml Tu znalazłem ciekawą ofertę na telefon Samsung Galaxy S7. Polecam do przeczytania, są tu najważniejsze informacje na temat telefonu jak i akcesoriów. Można też od razu zrobić zakupy.
mariusz.protas
Dołączył: 21 Lip 2016
Posty: 2
Dodano: 21 Lip 2016, 19:54
Czytałem o takich gadżetach ostatnio na http://mrfashion.pl
diqens31.diqens31
Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 2
Dodano: 25 Maj 2017, 17:57
Też czasami zaglądam na tą stronę

_______________________
dieta genetyczna
adam.naser
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 3
Dodano: 17 Paź 2017, 06:49
Ja przeważnie kupuję telefony samsunga i są ok.
_______________________
Go to my website