header.jpg

Jakie okna PCV, czy jednak drewniane? - Poznań

mariusz.mi
Dodano: 6 Maj 2019, 09:46
Witam,
Jakie jest Wasze zdanie na temat wyboru okien w domu? Warto postawić na model PCV, czy jednak te drewniane bo ciężko się zdecydować. Pozdrawiam i dziękuję za każde konkretne wskazówki!
korek.ko
Dodano: 8 Maj 2019, 08:18
Wiesz co w przypadku producentów to nie będę się wypowiadał ponieważ sam nie mam dużego doświadczenia w tym temacie, natomiast myślę że warto abyś odwiedził stronę internetową oraz siedzibę firmę Domega z Poznania (jeżeli mieszkasz w naszym mieście, bądź okolicy), która ma bardzo dobrze zestawioną ofertę okien i do tego obsługę na wysokim poziomie która spokojnie będzie w stanie poradzić Ci w ich odpowiednim doborze oraz ewentualnym późniejszym montażu.
sebask.pol
Dodano: 10 Maj 2019, 09:17
Ostatnio byłem na budowie u znajomego kupił jakieś okna kilku miesiącach i mocniejszej burzy okna już przeciekały. Własnie dlatego nie warto kupować najtańszych rozwiązań, tylko zainwestować w te porządne. Po tym co u niego zobaczyłem udałem się do firmy Domega po poradę i pomoc w wyborze, aby mi się to nie przytrafiło. Podeszli do tego bardzo profesjonalnie i przyjaźnie. Wszystko zostało mi wytłumaczone i przedstawione według oferty. Po jednym dniu już byłem pewny. Od tego momentu mija już 6 miesięcy, a problemów nie ma naprawdę najmniejszych.
kacper.kalisz
Dodano: 16 Maj 2019, 10:26
W takim razie i ja będę musiał sprawdzić jak to dokładnie wygląda w przypadku oferty Domega. Mam nadzieję, że w końcu oni będą mogli się tym zająć i u mnie.
karolina.nowakowska2
Dodano: 21 Maj 2019, 10:16
Ja ostatnio musiałam też wybrać okna i postawiłam na drewniane. zdecydowałam się na skorzystanie z oferty firmy Halupczok i jestem bardzo zadowolona i polecam!
https://www.halupczok.com.pl/
grzegorz.nowak2345
Dodano: 23 Maj 2019, 08:35