header.jpg

kredyt

marta.pietrzynska
Dodano: 14 Paź 2017, 05:53
Ktory bank bedzie najlepszy do wziecia kredytu pod dom ? w sensie male %
malwina.troczka
Dodano: 21 Paź 2017, 15:16
Wydaje mi się, że w przypadku takiego kredytu lepiej samemu pochodzić i popytać przedstawiając konkretną sytuację. Nie znam się za bardzo, ale wiem, że jak my chodziliśmy, to bywało tak, że w bankach, które były nam przez znajomych polecane wcale nie dostawaliśmy jakiejś świetnej oferty, a w jakiś innych, o których nikt nam nawet nie wspomniał było wręcz odwrotnie. Co prawda mieliśmy troszkę problemów i ostatecznie pojawiały nam się jeszcze jakieś aneksy do umowy, ale ostatecznie wyszło całkiem dobrze. Polecam przed załatwianiem spraw w bankach zapoznać się z pojęciami finansowymi, żeby nie czuć się jak "dziecko we mgle" ;) Chociażby tutaj: https://www.wonga.pl/slowniczek/aneks-do-umowy można sobie zajrzeć i mniej więcej się zorientować co i jak.
julia.horzela
Dodano: 23 Lis 2017, 09:11
Trzeba byłoby przede wszystkim przejrzeć oferty banków i je porównać. I za nic w świecie nie wybierać pożyczek!
halina.szprych
Dodano: 23 Lis 2017, 13:16
Przy kredycie hipotecznym bardzo ważne jest zastanowienie się ile jesteśmy w stanie wpłacić na wkład własny - im wyższy wkład własny tym znacznie niższy koszt kredytu, dlatego lepiej zamiast wymaganego 20% np zainwestować i dać 30
grzegorz.frak
Dodano: 23 Lis 2017, 14:47
Kredyt jest konieczny? Radzę unikać.
ama.jenk
Dodano: 28 Lis 2017, 13:15
Myślę, że warto poradzić się prawnika, czy dany kredyt to faktycznie dobra opcja. Razem z nim przestudiować umowę i dopiero po rozjaśnieniu wszystkich wątpliwości - podpisać. Mi pomogła w ten sposób https://adwokat-lukowicz.pl
dawid.tkacz
Dodano: 30 Lis 2017, 13:17
Jedyną rozsądną opcją są mieszkania plus, jeśli się uda załapać oczywiście. Płacisz czynsz jednocześnie spłacając mieszkanie, które będzie własnościowe po 20-30 latach.
artur.kruszyna
Dodano: 17 Gru 2017, 08:24