header.jpg

Program dla architektów- jaki Cad?

marecz.kin
Dodano: 21 Cze 2017, 12:19
Cześć forumowicze :) Czy jest między Wami może jaki architekt i poleciłbym mi odpowiedniego CAD? Ten dotychczasowy jednak mi nie wystarczał i szukam czegoś nowego, gdzie przy pracy nie będę musiala ciągle się denerwować. Z gory dzięki za pomoc :)
szymek.weros
Dodano: 26 Cze 2017, 06:44
Witam kolegę ;) No tutaj wiadomo wybor jest na rynku, jednak aby trafić na odpowiedni też się troche naszukalem. Teraz używam ZwCad 2017 i dla mnie jest to zdecydowanie najlepsza na ten moment opcja. Funckjonalny, dobrze radzi sobie z obrazami rastrowymi i blokami dynamicznymi przy lepszym komputerze można równiez używać wersji 64bit. Przetestuj go sam, bo masz opcję 30 dniowego darmowego sprawdzenia w pełnej wersji testowej.
sebask.pol
Dodano: 29 Cze 2017, 09:08
Dokładnie ja w zawodzie pracuję już od 8lat i przez parę Cadów przeszedłem. Teraz po wersji testowej przeszedłem na płatna wersje ZwCad 2017. Dobra cena jak za tyle dodatkowych opcji. Do tego śmiga bardzo ładnie, nie tnie się a do tego dobrze obsługuje bloki dynamiczne i obrazy rastrowe. Według mnie spełnia wszystkie normy ;)
filip.kor
Dodano: 4 Lip 2017, 07:42
No to masz juz odpowiedź ;) Ja równiez nie zmienię kierunku, bo ZwCad 2017 jest zrobiony śweitnie. Funckjonalny, nie tnie się, świetnie zrobione nakladki, dobra obsługa posprzedażowa też funkcja "Pomoc" na ich stronie odpowiednio rozbudowana.
artur.fin
Dodano: 7 Lip 2017, 07:01
Jak najbardziej powinieneś prztestować przynjamniej ZwCAd 2017 ilość zalet zdecydowania wynosi go wśród innych. Bardzo dobrze przygotowany pod względem obsługi posprzedażowej, dobra obsługa bloków dynamicznych i obrazów rastrowych. Bardzo dobrze wykończony pod względem funkcjonalny i zadbali o pełną kompatybilność.
kacper.kalisz
Dodano: 12 Lip 2017, 06:25