header.jpg

ogrzewanie a jakosc

kondzio.bertold
Dodano: 22 Lis 2016, 10:55
Jedna firma się mocno promuje na tym, ze ma odkamieiony wegiel? A jakie to ma przelozenie, znaczenie?
Ceny maja dość wysokie i sam nie wiem.
Poprosze o garść infoo, jelsi laska.
jurek.wielgosz
Dodano: 28 Lis 2016, 14:29
Odkamieniony czyli pozbawiony kamieni i innych smieci tj. metale. Raz ze te odpady waza i umniejszaja realnej wadze worka to po drugie poddany wysokiej temperaturze kamien emituje zamnieczyszczenia do atmosfery. Nie znam się dokładnie jakie ale na tyle duże ze zmierza się do ustalenia standardow uczicwosci sprzdawcow i jakości towaru. Czyli nie bedzie można sprzedawac czegos tam pod etykieta wegiel. Wegiel np. ekogroszek ma być czysty i na pewno takiwskazuja na to parametry na opkowaniu. Kilka razy spotkałem się z tym ze nieuczciwi sprzedawcy mieszja kamienny z brunatnym – zarabiając na tym oczywiście krocie. Ucziwosc wobec klientów i jeszcze raz uczciwość, to ma znaczenie. Jednym z takich uczciwych handlowcow do których mam pelne zaufanie, bo kupuej u nich wegel w workach zastępczych /a w srodku zawsze jest dobrej jakosci wegiel swietnie odkamieniony/ jest synergio, który pod skrzydklami ma marki dobry wegiel i sztygar wegiel.
maks.rotowicz
Dodano: 29 Lis 2016, 15:23
No co racja to racja tez polecam. Wegiel cymes! Jeśli komus zależy na takich niemodncyh haslach jak ekolgia, czy mniejsze zanieczyszczenie powietrza w okolicy, którym notabene oddychamy my sami i nasze dzieci to poważnie powinien zastanawic się nad jakoscia wegla którym pali w kote. Jakosc musi być rzetelna i przebadana aby spalala się czysto nie emitując siarki i innych trujących pierwiastkow chemicznych. Ważne są czyste technologie m.i.n. już na etapie wydobycia wegla i wzbogacanie – flotacja czyli usuwanie z wegla zanieczyszczen stalych i niepalna materie. Jestesmy skazani na wegiel, ale zawsze to może być dobrej jakości ekogroszek. Sztygar to dobry wybor.
mariusz.jagielski
Dodano: 29 Lis 2016, 16:49